Happy times

Halva dagen har gått åt på stan. Men det blev en julklapp iallafall. Även om det bara råkade bli så. Jag har egentligen inte alls ekonomi för sånt just nu. Så när jag kom hem så hade mamma hittat en julklapp som jag köpte för flera månader sen och trodde att jag hade tappat bort. Inte alla som har sån tur att julklappar bara trillar i händerna på en.

Och den glada turdagen så här innan julafton fortsätter. Träffade en kompis som jag inte träffat på väääldigt länge. Han hade fått uppehållstillstånd äntligen. Så nu är min jul räddad vad som än händer, nästan. Ibland ordnar sig saker till det bästa. Känns som att jag skrivit det förut. Men jag blir lika förvånad varje gång någonting går vägen.

Känslan av att världen faktiskt snurrar åt rätt håll är inte så lätt att smälta.
Incubus - Drive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0