Lycka

Fick en utmaning av Emma, 6 stycken saker som gör mig lycklig. Så läste jag igenom de punkter som hon hade... (läs) De var ju bra och så... men om jag ska vara helt ärlig så är det nog ingen av de sakerna som gör mig riktigt lycklig. Det här fick mig iallafall att tänka. Och det här kom jag fram till:

Saker som gjort mig lycklig de senaste dagarna:
1. Lady Gaga - Paparazzi
2. Varmt täcke och söt kille. (Räknas som två saker men hör ihop.)
3. Pengar för en veckas hundvakt.
4. Nancy Ajram - Lawn Eiounak. Gör så att till och med jag vill gifta mig. NÅNGÅNG!
5. Tre stadiga andetag i följd åtföljt av okuvligt lugn.
 
Kanske det låter småttigt men nu menar jag tillfällen där jag verkligen fått lyckokänsla som känns i hela kroppen. Det är konstigt egentligen vad som påverkar en. Och hur saker påverkar en.

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka för mig är att ha en dotter som du, kram

2008-12-14 @ 08:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0