Gulligt litet hittebarn

Nu finns det plötsligt 4 hundar på Edet. Men det kanske är bäst att börja från början på den här, än så länge korta historien.

Jag var på väg hem från Morjärv, hade lämnat in ett punkterat däck på lagning. Just vid Orränget höll jag nästan på att köra på en liten hund. Eftersom jag inte såg en människa någonstans så tvärnitade jag. Det var enkelt att fånga hunden, han bara strosade fram för att hälsa. Med lillvovven i koppel gick jag för att knacka på i det närmaste huset. Men ingen öppnade. Så här sitter jag då med en jättesöt liten kille som ingen har anmält försvunnen. Förhoppningsvis löser det sig innan jag ska iväg med Alma till Kiruna.

Ibland blir man överraskad. Hujja...

Kommentarer
Postat av: mamma

den där Rolf som brukade vara till oss dom har en liten hund jag undrar om de är en biscon

2008-10-16 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0