Tydligen har jag barnasinnet kvar

Om jag stannar här i stugan mycket längre till så kommer jag gå i barndom. En väääldigt stor del av mitt tv-tittande fylls av de fyra tecknat-kanaler som finns här. Det finns ju nästan alltid något bra att titta på. En serie som jag kommer ihåg från tiden i Piteå är Grim & Evil. Det var två korta avsnitt om Grim - liemannen som måste stå ut med en VÄLDIGT ond flicka och en MYCKET dum pojke - och Evil - en ond militär med storhetsvansinne som råkat ut för en olycka, det enda som överlevde var hjärnan och magsäcken som nu sitter fast på en gorillakropp. The grim adventures of Billy and Mandy går fortfarande, men Evil är tyvärr borta från rutan.

Bara det faktum att jag kan skriva såhär mycket om bara tecknat är skrämmande. Det är nog dags att byta kanal till något mer vuxet. Simpsons kanske? haha - jag är så rolig

                        

Här är dem. Det enda som stör mig är Billys enorma jävla näsa.


Kommentarer
Postat av: mamma

det är nog bäst att du stänger tv.n o går ut o sågar ved eller nåt ,,ha,ha

2008-10-08 @ 13:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0