Tumult helg

Så har man varit i kära Kiruna. Förutom att jag känner mig som en åsna bland hästar har det varit trevligt och ganska produktivt. Mest har jag sprungit runt och träffat folk som det är obligatoriskt att snacka med om man är i stan, morsan och familjen Singh med andra ord. ♥

Resan tillbaka till stugan var dock ett mindre helvete. Ont som FAAN i benet och inget att göra åt. Smärtstillande är ju inte att tänka på när jag ska köra. Då skulle jag säkert somna och som alla säkert kan ana slutar sånt aldrig bra. Nu är jag iallafall hemma i stugan med väldigt efterlängtade mediciner i kroppen. Nu är det bara att lägga sig ner på soffan och vänta på att de börjar verka. Skööönt...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, om det är på det viset och inte Aftonbladet tog upp det så borde hon kontakta dem så det blir tillägg/rättelse i artikeln. Och på ett eller annat sätt så är ju det också viktigt att veta.



Men trots hennes sjukdom så ser jag ändå en glad tjej, dock jag ju även jag se fel.

2008-10-14 @ 16:53:51
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0