hundskit också...

Någon som vet om det går nån sjuka hos vovvar nu? Noname har nämnligen varit riktigt dålig i magen igår och i natt. Allt bara rinner och jag är inte särskilt glad åt att torka upp efter henne hela tiden. Dessutom så luktar det inte så gott här i lägenheten. Eller ärligt... det luktar skit. Med tanke på temperaturen där ute tänker jag då INTE öppna fönstrena och vädra. Får väl åka hem till morsan och andas lite frisk luft. Nåja, igår fick Noname i alla fall bara ris och ikväll tänkte jag bjuda på god middag av ris och torsk. Det brukar alltid fixa hennes mage. Även om det tar några dagar ibland. Men det känns som tortyr att lämna matvraket utan just mat.

Förhoppningsvis är det bara något som Noname har fått. För om jag får fyra diarré-hundar på halsen så tror jag att jag avlider. Eller bygger en provisorisk hundgård som de får sitta i.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hemma hos mig har hundarna varit dåliga i magen, kör på Diarsanyl så fösvinner det ganska snabbt :)

2009-01-06 @ 00:13:28
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Veronica

Noname har faktiskt varit bra i magen sen jag började med riset. Eller bra och bra... det har inte kommit ut nått ur na. Men i sammanhanget är det väl ett steg framåt iallafall.

2009-01-06 @ 15:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0