Jag - en Golden?!

Jag brukar roa mig med små test på diverse ställen. Det är lite kul att se hur rätt eller fel de har. Men nu jävlar. Tog ett test om vilken hundras jag är. Golden Retriver! Om det finns en hundras jag hatar så är det just "goldens". Och nu skulle jag gärna vilja skriva... "det är säkert inget fel på den hundrasen, den passar bara inte mig"... men det går inte. Jag hatar goldens.

Så glad och lugn på samma gång. Det är ingen personlighet. Hundar ska vara like tokiga eller skadade i huvudet. Vilket man ju rätt lätt kan se på mina tre älsklingar. Kia har kommit på att man inte behöver vänta tills Noname har kissat klart innan hon kan revirmarkera ovanpå. Nej, hon kissar PÅ Noname istället. Ranghögre hund får man nog leta efter. Hon lyfter ju för fan högre på benet än Eitre... och han är hanhund. Deci tänker jag inte ens börja diskutera. Hon är skadad på så många sätt. Men ett favoritpsykopatögonblick (kolla! långt påhittat ord) är nog när hon vill skälla på nått som inte finns och inte hittar ut ur täcket/filten som hon kurat in sig i. Vi brukar kalla det skällande filt syndromet. haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vart hittade du ett sådant test?

2009-01-24 @ 11:09:20
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0