planer, inte löften

Det kanske är dags att lägga upp planer för 2009. Men med tanke på hur mitt liv har gjort en total-omvändning under 2008 så vet jag inte om det är någon idé. Inget blir ju ändå som man tänker sig. Men det finns några saker jag åtminstone ska satsa på.

- Träna upp Kia för tävlingslydnad/agility så att det kan bli tävling i sommar. 
- Skaffa lägenhet, jobb och allmän stabilitet i livet.
- Börja träna så att jag får lite muskler i rygg och nacke.

Det är inga nyårslöften. Det är bara en kom-ihåg-lista för vad jag vill ska hända. Med lite tur blir 2009 ett bra år. Och om det inte blir det så fortsätter jorden att snurra ändå.



Föresten så är Noname härmed officiellt pensionerad som draghund. Detta efter att Kia i eftermiddags släpat runt på både spark, mig och gammelhunden. Så de så. Men Kia springer på som en galning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0