Välgörenhet?

Nu startar insamlingen för att hålla mina hundar försäkrade. Jag behöver 1600 kr till den första augusti. Just nu har jag 0 kr att sätta till den räkningen. Någon som känner sig extra rik och snäll den här månaden? Det är ju en god sak i alla fall. *lol*

Mina finanser är inte de bästa just nu. Lever man på soc-pengar så blir man inte fet direkt. Men nu jävlar ska jag inte få slut på pengar den här månaden. För att klara det målet har jag räknat ut mina fasta kostnader och delat upp resten av pengarna på fyra veckor. Det blir 350 kr / vecka. Det ska vara nog till mat, cigg, bensin och mitt rätt stora chokladbehov. Som sagt, man blir inte fet. Som extra försiktighetsåtgärd har jag också börjat skriva upp vad jag köper och för hur mycket. Inget ska gå fel. Men då kommer ju den väldigt otrevliga räkningen från Agria. Allt är åt helvete och snart får jag hora in pengar. Resan till Umeå är nog bara att glömma.

Det är en ledsen Veronika som sitter på terassen och svettas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0