Kias nya trick

Nu har jag bevis på att min hund har minst en skruv lös. Hon har hittat på det väldigt älskvärda tricket att trycka ner nosen i vattenskålen och blåsa ut så att det blir bubblor. Den hunden är verkligen som sin matte. Hon har alldeles för mycket tid att tänka ut nya hyss. Visst, jag brukar inte göra mina hyss verkliga, men ändå. Min fantasi är något bortom denna värld.

Och det dummaste sättet att ta livet av sig måste vara att bryta sig in i någon annans garage och starta bilen för att dö av kolmonoxidförgiftning. Tyvärr var det inte min idé. Jag läser just nu Arto Paasilinnas roman Kollektivt självmord. Boken är inte så morbid som det låter. Alla som läst nåt av honom vet nog att hans böcker är väldigt roliga på nåt konstigt sätt.

Ha en bra dag. Om alla ber tillsammans kan vi nog få snön att sluta falla. För nu behöver jag lite sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0