Hunduppdatering

Har inte skrivit något om hundarna på ett tag. Så här kommer en uppdatering:

- De håller på att förstöra hela vänstra sidan av min kropp med ryckande och dragande i kopplen.
- Kia har börjat äta Stomax och hennes mage är MYCKET bättre. Skiten luktar inte surt längre och det är mindre mängder.
- Nonames operationssår har läkt jättebra.
- Deci behöver inte längre äta Stomax eftersom hennes mage är mycket bättre. Nu äter hon en blandning av Klass och Bonzo. och hon äter jättebra.

Så där har ni det. Hur mycket jag än gnäller och skäller på dem så är det mina älsklingar. De tre tjejer jag älskar mest i hela världen.  

Kommentarer
Postat av: mamma

förutom mamma förstås.

2009-09-12 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0