NU vill jag ha barn!

Dagens Oprah handlar om hur man ska prata om sex med sina döttrar. En kvinna behöver hjälp att prata med sin 10-åring. Och den här lilla tjejen! Jag älskar henne! Hon bara frågar allt hon vill veta, lyssnar på svaret och är så himla ärlig. Idag är nog första dagen i mitt liv jag faktiskt förstår glädjen med att ha barn. Om man nu får en sån där smart unge. Men eftersom det blir mitt barn så kan ju inte ungen bli mer än intelligent. Och förhoppningsvis lika smart som mig när det gäller killar. Man kan ju bara hoppas.

Oprahs expert, vet tyvärr inte vad hon heter, fortsätter med att föreslå att man ska introducera vibratorer till tonårstjejer. Jag vet att min (nuvarande) kille skulle bli galen om jag gjorde det med mina (våra) framtida barn. Men jag hoppas verkligen att jag har så bra förhållande till min dotter att jag kan göra det. Alla unga tjejer, speciellt de som är oskulder, borde äga en dildo eller liknande. Tror att det ger ett viktigt meddelande om att en tjej ALDRIG behöver en kille. Inte i sängen, inte för själkänslan, inte för pengar - INGET!


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Vilken härlig blogg du har!

2009-09-03 @ 17:33:40
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra skrivet!

2009-09-03 @ 18:21:17
URL: http://litensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0