Roast på Berns

Igår var premiären av femmans nya humorprogram Roast på Berns. Jag är inte särskilt imponerad. Visst det fanns höjdpunkter. Men det blev ändå inte mer än lite fnitter från min sida. Inte ens de inblandade komikerna verkade särskilt roade. Bäst var helt klart Petra Mede och Björn Gustavsson. Skulle så gärna vilja hylla Özz också. Men det går inte. Inte den här gången.



En del av mig är glad att det inte var så bra. Nu behöver jag ju inte följa en till serie. Men Sverige behöver ett bra humorprogram. Jag får väl vänta tills Wipeout börjar. Hinderbanedeltagarna är visserligen amerikanska. Men Felix Herngren och den där filmrecensentsnubben är fortfarande kommentatorer. Det är elak humor när den är som bäst. Eller är det bara jag som gillar när folk slår sig?

Bildkälla: Kanal5.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0