Fel väg men roligt som fan

För ett par dagar sedan var jag ut på en riktig tur i varggropen. Två timmar fick Noname och Kia dra runt på mig och en spark. Jag lyckades nämligen med den rätt komplicerade uppgiften att köra vilse. Har fortfarande ingen aning var i skogen jag har varit. Det kan låta illa att jag har tvingat de söta hundarna att dra runt på "mulliga" mig. Men om sanningen ska fram travade de framför sparken medan jag fick kämpa mig fram alldeles själv. Men de sprang på bra den första halvtimmen. Den här gången var de mycket duktigare på att hålla rak kurs, även om vi var påväg i diket några gånger.

Det som tog mest stryk på vår lilla resa var helt klart jag och sparken. Nu väntar jag på att träningsvärken ska gå över innan jag ids lappa ihop sparken och åka ut igen. Det var ju verkligen kul. Å Lotta hade rätt, jag behöver en broms.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe har du inte tänkt på broms tidigare? Du ska bara se när jag far runt här i byn med tre hundar framför varav två inte vet var stanna betyder. Nu till vintern blir det fyra framför spark och släde, när det gäller sparken så funderar jag på att skaffa en rejäl livförsäkring alternativt tvinga ut min karl att träna hundarna med den. Själv kan jag ta släden.

2008-11-13 @ 15:29:54
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0