Allt löste sig

Lilla vovven har hittat hem! Husse kom för att hämta honom för en liten stund sedan. Och jag tror jag har förklaringen till varför han rymde hemifrån. En livlig unghund och sävlig pensionär (antar jag) passar kanske inte som handen i handsken. Allt löste sig ju iallafall. Jag hade antagligen tagit livet av mig om lillvovven hade varit tvungen att stanna här över natten. Han kunde ju inte slappna av med alla snygga tikar här i huset.

Förutom att vara hundräddare har jag lastat släpet fullt med hästskit. För att spara på mina axlar och nacke lastar jag idag och kör iväg det imorgon. Kvar blev dock mer än hälften av skitsäckarna. Kanske hinner jag åka en till sväng innan helgen. Får se hur sliten jag är imorgon kväll. Nu blir det iallafall en välförtjänt vila innan hästarna ska in för natten. Måste bara putta bort taxen som ockuperat min kudde.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Fick du reda på var han bodde? Gunnar o pappa åker härifrån vid 10-tiden imorgon.

2008-10-16 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0