Noname utan knöl

Så nu är gummans knöl borta. Veterinären tyckte att det såg ut att bara vara fett. Även om det kan vara tumörvävnad ändå så skickade jag inte in vävnadet på prov. Tog det beslutet p.g.a. att det inte kan vara juvertumörerna som spridit sig. Får hon fler knölar så får man väl skicka in och kolla det, men än så länge får det vara.

Lilla operationen gick jättebra. Hon somnade ovanligt fort av det lugnande medlet och jag tyckte inte att hon andades så jättebra, men hon är ju 10 år så lite tjafs blir det ju. Nu har hon fått på sig en blommig tröja från torget och på så sätt slipper hon tratten. Tycker att tröjan skyddar bättre, med den kan hon ju inte klia på stygnen med tassarna heller. Och Noname är allt utom smidig i sin gigantiska tratt. Hon har intagit bädden och sover av sig medicinerna.

Känner mig mycket lugnare bara eftersom det inte var de tidigare tumörerna som spridit sig. Det var ju det jag var mest orolig för. Så nu kan jag pusta ut ordentligt.

Dags att ta tag i nästa problem - socialen...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej igen ! De var inte dig som jag menade var hatisk :) , , Du har inte visat något hat precis hehe.. Det är lugnt, du kan kommentera oså på grejer ^^, Jag är lite hetlevrad av mig ibland och speciellt dessa dagar du skrivit till mig. Så förlåt för all aggresivitet typ !

Ha de bra, amanda

2009-08-10 @ 23:05:20
URL: http://apg.blogg.se/
Postat av: cinthia

hej!

skönt att det var inget alvarlig :D

hoppas att hon åter hämtar sig snab :D



Kram

2009-08-11 @ 22:10:56
URL: http://smilingwhiteangel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0