Löpperiod

Nu snart är tjejernas löp över. Det är bara Noname som har några dagar kvar verkar det som. Så nu får hon ligga ute i hallen. Eitre är som en liten gnällmaskin för det mesta. Idag verkar han dock ha lugnat ner sig lite grann. Just nu ligger han sovandes på ryggstödet till soffan. Vad jag har tänkt på under de här veckorna som gått i löptik-helvetet är att Eitre knappt haft något intresse alls av sin mamma, Deci, medan han har varit helt galen i Noname. En tanke jag haft är att det är Noname som är äldst och därmed också högst i rang. Tänder hundar på makt? Varför han inte är intresserad av sin mamma har jag däremot ingen aning om. Kanske finns det mer vett i det där lilla tax-huvudet än jag trodde... Nej... Det måste finnas någon annan förklaring. Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0