Grinig kropp

Snacka om att min kropp har varit konstig idag. Inatt vaknade jag ett par gånger med sånna jävla myrkrypningar så det är inte sant. Låg där å ryckte ett tag innan jag kunde somna om. Det om något borde vara en bra tortyrmetod. Men iallafall... under hela dagen har min kropp varit så in i helvete trött. Det är precis som att kroppen inte har slappnat av under natten när jag har sovit. Eller så störde de där myrkrypningarna min sömn så galet mycket. Vet inte, men konstigt har det varit. Ibland är det så. Förhoppningsvis får jag sova bättre inatt.

Medan jag satt här vid datorn och tyckte synd om mig i typ 10 min så kom jag fram till den här låten. Och då kan man inte vara grinig längre.



Tracy Chapman - Talkin' Bout A Revolution

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0