Mitt 2008

Tänkte att året kanske ska summeras på något sätt. Stulen ärligt hos emmawik.blogg.se och modifierad av mig.

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig?
Omtumlande
Bästa som hänt? Att Kia kommit in i familjen. Antagligen det mest enerverade också.
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Sorgen och den här läskiga kärleken.
Har du flyttat under år nollåtta? Ja, två gånger
Har du hittat en ny låt som du älskar? Herregud. En jävla massa.
Isåfall vilken? Som sagt... :) Det har blivit en massa Nancy Ajram måste jag erkänna. Och så en halvdålig låt som i princip ÄR jag. HAHA



KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta?
Det tar sig...
Har du strulat med någon? Definiera strula...
Har du varit kär? Jag ÄR kär
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja, men antagligen för få
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Såklart. Hallå... vem kan undgå att älska mig? ;)
Har du haft ett hemligt förhållande? Hrm... det kan man ju lungt säga

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?
Jag vill inte tro det, men kanske
Har någon i din släkt avlidit? Älskar dig brorsan
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Bara i min fantasi
Har du varit i slagsmål? Det kan man inte påstå

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
Japp. Mycket.
Har du skämt ut dig? Säkerligen. Men jag är nog för dum för att fatta det.
Har du ljugit för en vän? Inte direkt.
Har du gjort något dumt mot en vän? Jag är väl dum hela tiden
Har en vän gjort något dumt mot dig? Nej då. mina vänner är sååå snälla. wink wink

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner?
Jo, men ingen som stannat särskilt länge.
Har du många killkompisar? Inte så många som inte vill ligga med mig. haha
Har du förlorat en vän? Riktiga vänner kan man inte förlora.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Faktiskt alldeles nyligen. Alltid kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0