natti natti

De jävla myrkrypningarna tvingade mig upp ur sängen. Så här sitter jag å sysselsätter mig medan de ska gå över eller tills jag blir alldeles för trött. Det är lika bra att ge en liten uppdatering av hur det gick med Noname och Kia framför sparken igår.
Enkelt uttryckt gick det sådär. Den långa historien går så här. Kia skötte sig bra när vi väl fick upp lite fart. Hon har så mycket spring i benen att hälften vore nog. Men gamlingen Noname var inte lika pigg i benen. Hon ville helst gå på sidan om gångbanan, det är ju där alla roliga lukter finns. Vilket gjorde att hon mest sinkade oss. Kanske går det bättre om jag kör längs vägarna i varggropen. Med lite tur behöver man inte bromsa så mycket för folk och trafikljus å sånt. Förhoppningsvis kan Noname vara med å dra ett tag till. När man väl börjar bli gammal och stel går det bara utför. Inshallah får hon behålla hälsan några år till.

Äntligen känns kroppen lugn och stilla. Nu blir det sömn tlls imorgon. Med lite tur kan jag läsa ett par sidor innan ögonlocken faller igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0