Väderrapporten

Nu börjar jag bli less på att bo här ute i bushen. Det är bara kallt och regnigt hela tiden. Inatt var det storm och jag trodde att takplattorna skulle lossna. Men de var kvar i morse så som vanligt lät det värre än det var. Hästarna var lika glada som vanligt att få gå ut i hagen. Men dem står utan täcke, så nu ber jag till den där grå tråkiga himlen att den inte ska börja avge en massa vattendroppar. Då måste jag bli ännu surare än jag redan är. För det enda som är värre än pissigt väder är att behöva gå ut i pissigt väder, och möjligtvis leriga små taxtassar i sängen till följd av pissigt väder.  


Kommentarer
Postat av: birgitta

vädret är inte alltid som man vill att den ska vara , men vips så är det sommar igen. Stå ut ett tag till. kram

2008-10-06 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0