Snart flyttas det på riktigt

Så var man hemma hos mamma igen. Fast den här gången blir det bara några dagar. Tänkte att det var lika bra så att jag får ihopplockat alla mina grejer. Får ju flytta in i lägenheten på tisdag! (eller onsdag, Kiruna Bostäder är ju inte det mest seriösa bostadsföretaget) Det ska hur som helst bli skönt att äntligen få ett eget krypin. Inte för att min underbara Milla och älsklingen och mamma är jobbiga att bo hos. Det har varit mycket kul också. Det är mest det där att inte ha någon plats för sina grejer någonstans. Underklädeslådan har bestått av en plastpåse alldeles för länge. Förra veckan har jag bott hos älsklingen i hans nya lägenhet och jag såg definitivt inte fram emot att flytta över mitt lilla bohag hit till mamma igen. Men hans kompisar kommer... och då känner jag mig bara som tredje hjulet. Det är nästan så att jag förstår hur spöken måste känna det när de försöker kommunicera men ingen ser dem. Om nu spöken ställs framför det problemet. Jag är kanske alldeles för påverkad av filmer. :)

Alla som har huserat mig under det här året jag har varit "bostadslös" - TACK! TACK! TACK! Man får inte bättre människor runt sig än er. Och förhoppningsvis har jag inte varit en alldeles omöjlig houseguest.

Jag fick somna igår, kl. 5. Som tur var ville kroppen inte vända på dygnet och vaknade bara något senare än vanligt, vid 12-tiden.

Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg:9

2009-09-01 @ 14:54:28
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Milla

Du har varit en underbar gäst att ha å bo här. Ni är så välkommna tillbaka om ni vill när ni vill. Det är så tomt utan er här älskar dig också

2009-09-12 @ 16:16:32
URL: http://eitreochcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0