Ensam men upptagen

Idag är ingen bra dag. Singharna har åkt iväg så lägenheten var jävligt tom när jag kom hem från jobbet. Och lugn och tyst kommer den vara några timmar till. Förmodligen fastnar jag i arbetet jag ska göra till instruktörsutbildningen. Vilket väl är lika bra. Har mycket att göra tills på måndag. Men ingen stress. Det hjälper aldrig.
 
När Milla kommer hem ikväll blir det hämtmat och en riktigt slö tjejkväll. Och sängen helt för mig själv nu när både Kia och Deci sover i burar. Sååå skönt. Förutom när mestaxen ligger och gnäller. Hur som helst är det hanterbart. Hon börjar fatta att det inte är någon idé.  

Nej. Nu blir det mat och välförtjänta värktabletter. Nacken är inte glad på min arbetsställning idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0