Hundar och illamående (idag igen)

Ikväll var jag äntligen tillbaka på instruktörsutbildningen. Jag har ju varit sjuk och sjuk och sjuk sedan starten efter "jullovet". Inte för att mådde bättre ikväll heller. Men jag lyckades iallafall hålla mig ifrån att spy tills jag kom innanför dörren här på terassen. Efter de senaste månaderna trodde jag att man borde bli van vid att må illa hela tiden. Tydligen kan man inte vänja sig vid allt. För varje dag som går så blir jag mer och mer förstående för alla år brorsan mådde dåligt. Och jag måste erkänna att jag blir lite nervös eftersom läkarna inte verkar vilja hjälpa mig heller.

Tillbaka på utbildningen var det ja... Och ingen överraskning, förutom att jag faktiskt får fortsätta. Ledaren var inte glad på mig och det kan jag förstå litegrann. Nu hoppas jag bara att det kan läggas bakom mig. För om det är något som kan grusa mina journalistdrömmar så är det att få jobba med hundar. Förhoppningsvis når jag någon av de drömmarna en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0