Illamående och på dåligt humör

Så blir det ännu en dag hemma. Min kropp vill verkligen inte att jag ska ha ett liv. Förmodligen sitter det ett gäng gubbar (för det brukar vara dem som vill mig mest illa) inuti min kropp och jävlas med den för att jag inte ska kunna göra ett piss. Det hade inte varit så jobbigt om jag hade hatat mitt jobb som alla andra. Nu ska jag inte påstå att jag älskar att städa men om jag jämför med de andra jobben jag har haft så är det inte alls illa. Jag trivs iallafall med arbetsuppgifterna, om än inte alltid med allt och alla runt omkring. Nu får jag bara hoppas att jag får fortsätta. Livet suger för det mesta. Och när det inte suger så går allt åt helvete.

Och jag ska inte börja diskutera läkare igen. Satans pack.

Jag är sååå jävla optimistisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0