Borta bra men hemma bäst

Så var man hemma i Kiruna igen. Köket luktade inte mumma på grund av all disk som blev lämnad framme när vi hastade iväg för en vecka sen. Så det blev lite städning på diskbänken och så satte jag på diskmaskinen. Det är så skönt att slippa diska allt för hand. Inte min favoritsysselsättning direkt.

Men som sagt. Vi tog oss hem igen utan några större missöden. Börsen är mycket tommare dock. Min budget går åt helvete den här månaden också. Men bara 5 eller 6 dagar kvar tills älsklingen kommer hem. Och då är det för gott. Eller tills han åker till Indien. Men dit är det ju flera månader. Man måste ju tänka positivt.

Kommentarer
Postat av: A l b i n - B i b l o g g e n

Min hund är i rasen Griffon om du undra :P

2009-07-14 @ 18:14:54
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: A l b i n - B i b l o g g e n

Tack för din röst =)

2009-07-14 @ 18:15:11
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0