Åtminstone inte regn

Ibland älskar man verkligen sin respektive. Tyvärr inte så ofta som man borde. Men idag har min älskling verkligen lyckats chockera mig. Han tänkte boka egen stuga åt mig och M i Vännäs. Han hittade inga stugor så nu är planen att han kommer in till Umeå och sover med oss hos kompisen vi ska besöka. Tänk att en sån liten grej kan göra en så glad. Jag är inte bortskämd med gulliga saker direkt. Dessutom blev Alma skodd idag så när jag kommer förbi på vägen hem från Umeå kan jag kanske ta en liten ridtur. Jag har inte gjort det på länge. Känns som att det behövs. Hundarna var också lyckliga för alla hovbitar hovslagaren bankade bort. Det favoriserades till och med före hästskiten.

Så trots det pissiga vädret så känns det inte så jobbigt. Imorgon siktar jag in mig på soldyrkande. Fyrans väder har lovat mig det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0