Marknad i Gällivare

Det har varit en skön helg i Gällivare. Älsklingen står på marknaden och har sålt som bara den. Det betyder en gladare älskling och glad älskling betyder med gos till mig. Även om det kunde varit lite mindre kunder så han hade haft mer tid. Cirkelresonemang, jag vet. :)
Vädret har i alla fall varit bra och man har kunnat känna sig fin i indiska kläder. Det är inte ofta det är varmt nog att ha de på sig. Och folk har inte stirrat så jävla mycket. Kanske för att vi var två som matchade. Eller så har jag fått för mig att de som kollar tittar på alla hundarna som följer oss. Igår var bara Kia & Eitre med, idag var hela flocken där. Det var lite meckigare men de har uppfört sig bra. Inte skrämt några kunder och till och med hälsat snällt på en alkis. Ibland får man vara lite stolt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad kul det att se dig och Camilla i så snygga kläder.



Passade verkligen ihop med din boyfriend.



Lotta

2009-07-01 @ 10:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0