Happy Sally :)

Idag har jag börjat skriva. Hela morgonen har jag spenderat i mina tankar. I Millas gamla lägenhet. Jag har festat och rökt och skrikit. Det var skönt. När jag väl kom tillbaka var jag pigg och glad, om än med lite ont i magen. Hur jag mådde igår är så långt borta som det bara kan komma. Och fy fan va skönt det är. Kanske beror det på att jag tog med mig älsklingen till brorsans grav igår. Kanske beror det bara på några timmars verklighetsflykt. Hur som helst. Jag är glad idag.

Det ska firas med en tur till Apoteket, den vanliga turen till stallet och förhoppningsvis en riktigt jävla god middag (om jag bara kan komma på vad jag vill äta).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0