Nr. 100 på väg till Gällivare

Det här är mitt hundrade inlägg. Man förtjänar nästan en fanfar för att jag har orkat hålla på så länge trots att inget intressant händer i mitt liv. Eller, det är kanske du som läser som ska ha en fanfar... haha...

Hur som helst... Ville bara varna alla som kommer att befinna sig på E10an mellan gällivare och kiruna den här fina dagen. Jag kommer också att vara där, körandes en silverfärgad mazda. Om ni ser mig vinglande hit och dit så beror det inte på att jag är berusad på något sätt. Jag nyser antagligen. Eller så sprutar det en massa vatten ur mina ögon så att jag inte kan se vägen. Det är farligt att köra bil när man är förkyld. Men vad gör man inte för att hälsa på sin älskling som tyvärr valt det hemska yrket att sälja kläder på marknader - utomhus i kylan för fan. Eller... egentligen åker jag dit för att köpa foder till min söta häst, och råttpellets om jag hittar. Men säg inte det till honom... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0