prat och ännu mer prat

Varför skvallrar folk så jävla mycket? Finns det inget bättre att syssla med på dagarna, eller nätterna för den delen? Kan inte bara allihop se om sitt eget hus och skita i allt annat. Jag vet att jag inte ska bry mig. Och det gör jag nog inte heller. Inte så att jag bryr mig vad folk säger om mig. Det blir man van vid efter ett tag. Problemet är att jag blir redigt förbannad när jag hör saker om de jag verkligen tycker om. Det spelar inte ens nån roll om det är elaka eller helt menlösa saker, jag blir precis lika grinig. Det är nog mest så att jag vet att om man blivit intresserad av att snacka om en person så fortsätter det bara. Så länge man är under radarn så är man rätt säker för det mesta. Men så är det väl alltid.

Det värsta är nog att min energi töms helt och hållet av den där skiten. Som om negativ energi är tusen gånger starkare än positiv energi. Fast jag har nog inte så mycket bra energi nu för tiden. Lagret verkar vara helt slut, om det någonsin funnits ett lager... suck...

Kommentarer
Postat av: birgitta

du ska ha eloge för att du är så duktig att köra hästtransporten. kram

2009-03-31 @ 23:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0