hundmotion

Hundarna har fått vara ute å springa en stund idag i vargropen. Det är tur att jag har bra pli på en av vovvarna. Med Noname har jag alltid lätt att få in galningen också. Kia följer ju bara Noname hela tiden. Idag var Eitre också med och det funkade bra på honom också. Lite frustrerad tror jag att han blev över sina korta ben, men vad gör man. Jag tycker i alla fall att han hänger med bra för att vara tax.

Kia är föresten inte så hemsk på inkallning som det kanske låter. Men det verkar vara nästan omöjligt att komma till matte när det finns så mycket spring i benen. Nu ska jag börja vänja av henne vid högenergi-fodret. Då kanske hon får en mer normal energimängd i kroppen. Hon har ju faktiskt gått upp i vikt lite grann sedan jag tog henne. Och nu måste jag nog få upp Noname nått kilo. Om inte annat så för att alla ska sluta gnälla om att hon är så mager. Visst, hon kanske ser mager ut jämfört med hur hon såg ut för några månader sen. Men det är för att hon var FET då.


Kommentarer
Postat av: Emma

Äh inte sjutton är Kia smal, hon är ju i princip likadan som Jack i kroppsform.

2008-12-31 @ 14:13:40
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0