ÄNTLIGEN!!!

SNART ÄR JAG I KIRUNA IGEN!! Men bara för en natt, sen är tillbaka till bushen. Trodde inte man kunde bli såhär exalterad av lilla Kiruna. Fast jämfört med Edet är det ju en metropol. Det finns alltid någon som har det jävligare.

Hur busar en hyperaktiv Kia och en surpuppa-Deci? Jo, taxen ligger under soffan och biter på storvovven, som försöker bita tillbaka. Överallt i hela världen är det Kia som har övertaget eftersom hon är större, men under soffan regerar Deci. Kia har försökt sig på att krypa in efter Deci. Jag kan väl säga som så att det inte har varit en särskilt god idé. I förmiddags var jag tvungen att lyfta lite på soffan och dra ut henne.

Det märks att hundarna börjar bilda flock nu. De tittar extra runt omkring när någon är borta. Tillit finns inte där än, men det kommer väl. Kia skulle ju kunna vara mer förtroendeingivande - istället för att vara en outhärdlig busunge emellanåt.


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha! joo.. Kia är verkligen en busunge.. Men jag är himla glad att de går bra för er! Och vi saknar Kia outhärdligt mycket! Vi har inte riktigt släppt henne ännu.

Men vi har en ny liten vovve på väg som ny flock-kompis till Freja. En ny liten cocker, vilket jag tror är en bättre ras för oss nu.. :)

2008-10-12 @ 17:54:04
URL: http://tenglami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0