Hemskt humör...

...är vad kvällen har inneburit. Vilket kanske inte är det allra ovanligaste, men nu har det varit så svängigt också. Ena sekunden glad, nästa förbannad så jag hade lust att klösa ur ögonen på någon. Och allt helt utan anledning. Det är sånna dagar det är svårt att hitta balansen. Fast jag måste säga att jag har varit rätt duktig på att hålla det inne i mig. Vilket inte är det lättaste. Så många gånger har jag tagit ut det på andra människor som bara tycker om mig.

Att bråka med någon man älskar är väl okej. Det är ju sånt som händer. Men när jag helt plötsligt ändrar sinnesstämning och blir glad så kan det vara svårt för andra att hänga med i svängarna. Och då blir jag bara ledsen och får dåligt samvete. Något som är mycket svårare att bli av med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0