Tråkigt tråkigt tråkigt


1. Fullständigt namn? -  Veronika Tekla Erika Winnberg
2. Ålder? - 23
3. Bor - Kiruna
4. Ögonfärg? - blå
5. Hårfärg? -  blondin
6. Hus eller lägenhet? - lägenhet
7. När är du född? - 1985
8. Klass? - NP DHSP (Grans Natrbruksskola)
9. Vilket år tog du studenten? - 2004
10. Något jobb? - inte just nu
11. När gick du upp i morse? - vid 10 
12. När ska du sova? - när ögonen slår igen
13. Duschat idag? - inte vad jag kommer ihåg. antagligen inte men jag är lite osäker...
14. Kramat någon idag? - såklart!
15. Pussat någon idag? - jepp jepp
16. Vad har du ätit idag? - korv och makaroner + Ballerina choko
17. Dagens klädsel? - det vanliga. Byxor och topp :)
18. Dagens tråk? - ännu inga skattepengar
19. Dagens sötnos? -  hm... skulle vara kia då. vi hade så mysig gosstund
20. Dagens roligaste? -  Tinku som dallrar mitt fett. Alltid lika kul :)

SOCIALT:
21.Har du många vänner? - NEJ
22. Hur många har du kysst? - ett gäng. men alldeles för få...
23. Vem kramade du senast? - Älsklingen
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen som jag vet om iaf
27. Har du pojk-/flickvän? - jepp
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma skulle jag gissa
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Tinku, men svarade inte...

FAVORIT:(JUST NU)
31. Film? - Orkar inte tänka så långt
32. Låt? - Atif Aslam - alla låtar jag nyss laddat ner :) 
33. Mat? - vet inte
34. Dryck? - Lätt! Cola!
35. Färg? - grönt... men är just nu rätt mycket inne på gult också
37. Stad? - Umeå. Alltid.
38. Land? - Har ju inte sett så mycket annat än Sverige
39. Ämne i skolan? - djursjukvård. men det var längesen
40. Människa? - Mamma. Älskar min mamma.

SENASTE: 
43. Gången du spydde? - magsjukan i vintras
44. Gången du grät? - idag
45. Pizzan du åt? - Billys Hawaii till frukost för några dagar sen
46. Gången du var i Göteborg? - Aldrig vart där... än
47. Gången du var i Stockholm? - På väg att hälsa på brorsonen på Öland.
48. Gången du var full? - Är gammal. Kommer inte ens ihåg.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - HUND
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma
55. Singel eller upptagen? - Väääldigt upptagen
56. Hångla eller ha sex? - Kan man göra det ena utan det andra? haha 
60. Blont eller svart hår? - Spelar ingen roll
62. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD! 
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg... varför vet jag inte 
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - Älska

ANTAL:
70. Personer du älskar? -
Många men har plats för fler
71. Personer du hatar? - Ingen
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Noll
76. Gånger du haft minnesluckor? - Varje dag känns det som
78. Personer du saknar just nu? - 2
79. Gånger ditt hjärta brustit - Efter första gången slutar man räkna

Jag har plockat bort de riktigt värdelösa frågorna. Därav fel på nummer.

Kommentarer
Postat av: Elin

Veronica har du börjat äta kött igen?!

2009-08-04 @ 16:27:12
Postat av: mamma

du har visst varit i götet det var 1993. kram

2009-08-05 @ 09:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0