Kia är galen igen

Efter ungefär en och en halv vecka av ingen motion överhuvudtaget är Kia nu officiellt knäpp. Jag har ursäkt eftersom jag är sjuk. Det är nog jobbigt att åka ner till stallet varje dag. En långpromenad är inte ens att tänka på. Tror att jag har lite feber till och med. Kia håller alltså på att driva mig, Milla, Tinku och Eitre till vansinne. Noname och Deci försöker hon inte ens busa med. Deci visar direkt att det inte är någon idé, och då lyssnar man. Noname orkar busa lite grann ibland, men vill hon inte så vill hon inte. Gamla tikar bråkar man inte med. Åtminstone inte mina tjejer. Jag älskar den hunden helt galet mycket, men ibland vill jag stoppa hennes energi på burk och sälja till folk. Det vore skönt om hon kunde ha en riktigt slö dag någon gång.

Nej - tillbaka till sängen och intaga multivitamin och brago med choklad. Frukost kallas det tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0