Irriterande bloggar

Jag vill inte se foto på din lunch, middag, frukost eller något annat mål. Har sett alldeles för många bilder på havregrynsgröt med russin/hallon/sylt som ska göra bilden lite mer intressant. Tyvärr, gröt är alltid gröt. Och det är aldrig intressant.

Jag vill inte läsa om vad du ska göra. Gör det istället och skriv om det senare. Om det var något intressant. 

Om du ska lägga in bilder från en fest eller annan social sammankomst - snälla! - välj ut de bästa två eller tre bilderna. Jag har annat för mig än att vänta på att mitt halvsega internet ska ladda upp ointressant bild efter ointressant bild.

Så är du just nu på väg att lägga upp ännu ett tråkigt inlägg på din blogg - lägg istället upp en sån här gnällig text om vad du inte vill läsa i andras bloggar. Jag har säkert glömt nått...


Kommentarer
Postat av: Linn

tack!

jaaaa, det är jättejobbigt.

verkligen jätte jobbigt... usch säger jag bara! kram.

2009-07-30 @ 17:59:26
URL: http://lillusen.blogg.se/
Postat av: jenny

hehe jo de är sant :)

2009-07-30 @ 19:38:35
URL: http://designglanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0