balanstrubbel och löptikar

Nu har det satt igång igen. Mitt balanssinne är påverkat. Känns som att jag står i en båt som är dragen så att den bottnar lite men inte är helt på torra land. Med andra ord, det gungar litegrann. Dessutom är jag skakig som fan. Tog en liten stund att få in nyckeln i låset. Förhoppningsvis blir det inte värre. För då har jag noll balans och mår konstant illa. Blir nästan som magsjuka. Och suck vad jobbigt det är. Det finns i alla fall en sak som talar till min fördel. Jag är inte förkyld. Brukar bara vara när jag är förkyld också som det går så pass långt att jag känner mig magsjuk.

Vi (jag och M) hade planerat en tripp till Coop och när vi ändå var på gång åka till hennes mor och hämta nyckeln till älsklingens nya lägenhet. Men nu blev det bara Coop. En rätt slö dag med andra ord. Tyvärr är det alldeles för många sådana i mitt liv just nu.

Kia har börjat löpa, Noname är på gång och Deci börjar väl också snart. Så Eitre blir snopp-tvättad varje kväll. Ännu har han inte blivit helt tokig men det är väl bara en tidsfråga. Ingen av tjejerna är ju i höglöpen än. Förra gången fick M knappt sova nånting för att kåttaxen satt vid sovrumsdörren och gnällde hela tiden för att få komma ut till tjejerna. Men annars gick det bra. Eitre verkar ha lite vett i skallen eftersom han inte är så jätteintresserad av Noname och Deci brydde han sig knappt om. Så incest verkar det inte vara särskilt stor risk för. Även om jag är rätt säker på att det skulle hända fort om man inte hade uppsikt. De är ju trots allt hundar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0