Simpsons och kloklippning

Tror inte jag blivit så glad över något på TV någonsin som nu när sexan har börjat visa nya Simpsons-avsnitt. Fantastiskt säger jag bara. Man är ju rätt less på de gamla avsnitten som har snurrat i all evighet. Ungefär lika less som jag är på Vänner-avsnitten. Bra serie men har man sett varje avsnitt ungefär hundra gånger så kan man nog inte annat än att vara spyless.

På hundfronten har jag idag tränat Kia med lite kloklippning. Kände mig ovanligt lugn och med en större portion tålamod än jag brukar ha så då tog jag tillfället i akt. Hon var duktig, men håller fortfarande på å kämpar emot. Så jag får klia på magen och bröstet samtidigt som jag håller i hennes tassar och klipper en klo lite då och då. Håller jag mig lugn så går det rätt bra. Men blir jag irriterad så blir det slagsmål. Visserligen vinner jag ju alla slagsmål.

Imorgon ska Deci med på valpkursen och agera visningsobjekt när jag visar avslappningsmassage. Tänkte som så att hon är liten och bra att ha uppe på bordet så alla ser. Förhoppningsvis skäller hon inte ihjäl sig där inne och skrämmer slag på alla valparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0