Önskelista

Jag vet. Jag har alldeles nyss fyllt år och det smarta vore att lägga upp en önskelista innan man fyller år. Oddsen för att någon av mina närmaste känner för att ge mig en present helt appropå är små. Inte för att de inte skulle vilja (hoppas jag)... utan för att deras pengar är väl behövda i deras egen ekonomi.

Men jag är så sugen på att shoppa så jag har sysselsatt mig med lite fönstershopping på nätet. Kände bara att jag var tvungen att lägga upp någonting här för att visa världen.

         
        

Heroes - säsong 1 (men jag säger inte nej till resten av säsongerna)
Svampbob Fyrkant - filmen (älska den lilla fykanten och hans sura granne)
Bonniers stora bok om broderi (kanske leder till några fina dukar till välgöraren)
Kärlekens bok - Kathleen McGowan (fortsättningen på den omedelbara favoriten Den väntade)


Kommentarer
Postat av: hanna

åååh i want!

2009-09-19 @ 18:53:48
URL: http://hannysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0